– Olemme mukana entistä laajemmin vihreässä siirtymässä sekä teollisena sijoittajana että puhtaan energian investointeja toteuttavien kohdeyritystemme kautta. Uuden brändimme ytimessä on lupaus kohdentaa toimintaamme niin, että tulevat sukupolvet pystyvät elämään maailmassa, joka heille aiemmilta jää, sanoo Andament Oy:n toimitusjohtaja Jukka Juola.
Hänen mukaansa Andament sijoittaa puhtaan energian teknologioihin ja on mukana esimerkiksi energia-alaa palvelevissa yrityksissä ja hankkeissa. Andamentin kohdeyhtiöt ovat panostaneet jo pitkään muun muassa tuuli- ja aurinkovoiman rakentamiseen.
– Kuten tähänkin asti, Andamentin toimintaa ohjaa rohkeuteen, inhimillisyyteen ja jatkuvuuteen nojaava vahva arvopohja, Juola toteaa.
Andamentin brändiuudistus toteutettiin oululaisen NTRNZ median johdolla. Brändiuudistus piti sisällään bränditarinan kirkastuksen, logon ja visuaalisen ilmeen suunnittelun sekä verkkosivuston toteutuksen. Samassa yhteydessä määriteltiin myös yrityksen viestinnän konseptin päälinjat.
– Andament oli tilanteessa, jossa se oli syntymässä uudelleen: nimi, strategia, visio ja myös osittain taustalla toimivat henkilöt vaihtuivat. Oli aika päivittää brändi vastaamaan uutta suuntaa, kertoo NTRNZ median toimitusjohtaja Hanna Mustonen.
Hän kuvaa uutta brändiä moderniksi brändin kuvastaessa kestävyyttä ja kehittymistä.
– Projekti oli erittäin palkitseva. Brändityön aluksi järjestämämme työpaja oli inspiroiva ja antoi työhön tarvitsemamme pohjatiedot. Tätä on brändityö parhaimmillaan: se alkaa kohtaamisesta ja osallistavasta keskustelusta avainhenkilöiden kesken. Andamentin arvot ja suunta ovat tietysti myös hyvin linjassa omien arvojemme kanssa, mikä teki työstä meille mielekästä ja mieluisaa, Mustonen jatkaa.
Takaisin etusivulle